Triangle Tire піднялася на три позиції в рейтингу China Net Promoter Score (C-NPS), посівши 4-те місце і обігнавши всі китайські бренди шин, а також деякі відомі світові бренди першого рівня. Як зазначає компанія, це відображає визнання споживачами якості продукції та іміджу бренду Triangle Tyre.
Net Promoter Score (C-NPS), вперше представлена 2015 року за підтримки Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю, є першою в Китаї рейтинговою системою, створеною на основі рекомендацій споживачів.
C-NPS вважається важливим показником, який відображає як репутацію бренду, так і лояльність до нього клієнтів, а також допомагає споживачам у процесі вибору продукції.
Опитування C-NPS 2021 року було проведене у ста містах Китаю; у ньому взяло участь 2 925 000 осіб від 15 до 64 років, обраних випадковим чином на основі статі, віку та доходу. Опитування охоплювало 206 галузевих сегментів і понад 10 400 брендів.
← Предыдущая Следующая →