067 510 40 33
      056 732 3 347

Не смогли дозвониться?
Пн-Вс с 08:00 до 20:00
Ваша корзина: 0 товаров
Ваша корзина: 0 товаров

Пробіг на спущеній покришці

Мабуть, цей вид пошкодження шин найскладніший у доказах щодо причин виходу з ладу для сприйняття та оцінки з боку власника, навіть тоді, коли наявність пошкодження шини очевидна;

Як правило, у експерта є головна ознака, яка використовується як доказова база - стан герметизуючого шару безкамерної шини на момент звернення. Річ у тім, що герметизуючий шар безкамерної шини складається з бутилового каучуку, нанесеного на її внутрішню поверхню, який має властивість змінювати свій стан під впливом температури шини, бувши своєрідним "індикатором" її стану;

Розрізняють такі послідовні стадії стану герметизуючого шару безкамерної шини при підвищенні її температури понад допустиму: 

  • "потемніння кольору" по колу в місці підвищеної температури;  
  • поява "бархатистості" на "потемнілих" місцях у разі подальшого підвищення температури (шагренева шкіра);  
  • при подальшому підвищенні температури відбувається розшарування елементів конструкції (сепарація) шини і подальший "вибух";

Найчастіші потенційні причини виходу шин з ладу за цією ознакою: 

  • експлуатація за невідповідності тиску і навантаження;  
  • пошкодження диска; 
  • несправність повітряного вентиля і його елементів;  
  • механічне пошкодження конструкції шини; 
  • неякісний монтаж шини на диск; 
  • неякісний ремонт шини;

Показовим є той факт, що наочною демонстрацією змін технічного стану безкамерної шини в процесі експлуатації з постійним перегрівом є випадок, описаний нашим клієнтом-водієм: 

"Їхав дорогою, все було нормально, зупинився поїсти в придорожньому кафе, почав трапезу і раптом почув "вибух" шини на своїй машині. Прибіг до машини в надії знайти шкідників, але таких не виявилося. Поставив собі запитання: "Що б це означало?"

А це означає, що під час руху автомобіля співвідношення балансу тепла, створюваного працюючою шиною і відведеного від неї шляхом теплопередачі на елементи конструкції та обдування потоком повітря вже перевищувало критичне значення. Після зупинки обдув припинився, а теплова інерція тривала, привівши конструкцію шини до фатального результату. Цей випадок часто відбувається і під час руху, все питання тільки в часі настання фіналу, який залежить від ступеня перегріву конструкції шини;

Тому, дуже важливо перед кожною поїздкою перевіряти шини на пошкодження і т.д. 

← Предыдущая Следующая →