067 510 40 33
      056 732 3 347

Не смогли дозвониться?
Пн-Вс с 08:00 до 20:00
Ваша корзина: 0 товаров
Ваша корзина: 0 товаров

Основні конструкції шин

 

Діагональна шина

Діагональні шини виготовлені з декількох шарів тканини (зазвичай нейлон). Нитки в кожному шарі тканини обгорнуті навколо бортового пучка на кожній стороні вантажної шини та розтягнуті від бортового пучка з одного боку до бортового пучка іншого боку під кутом зміщення. Навіть у непарних шарах йде чергування, кут зміщення 90 градусів, що робить їх практично перпендикулярними. Додаткові шари, які забезпечують сильніший каркас для досягнення максимально сильного тиску.

Структура з декількох шарів, що перетинаються, виробляє сильний, пружний каркас. Брекери в суміжних шарах перехрещуються і мають у середній частині бігової доріжки, що не торкаються борту, кути від 45 градусів до 60, тим самим додають стійкість до пробивання і стабілізують протектор шин на більш тривале спрацьовування. У каталозі сайту Маркет Колесо представлений широкий вибір індустріальних шин діагональної конструкції.

Радіальна шина


Радіальні шини зазвичай мають тільки один шар, що обертається навколо борта на кожній стороні шини. Шар ниток проходить прямо через шини від борту до борту в радіальному напрямку. Додаткова міцність за рахунок додавання одношарового металевого корду. Радіальні шини також мають низку "поясів" між каркасом і протектором. Ці пояси розширюються, тільки під протектором і складаються з різного числа шарів.

Нитки корду і пояса в радіальній шині зазвичай зі сталі, але може бути і будь-яка комбінація зі сталі та нейлону або інших міцних матеріалів.

Можливості та переваги порівняння

  • Діагональні шини мають більш жорсткий каркас, який дає їм відмінну бічну стійкість. Бічна жорсткість потрібна переважно для спецмашин, таких як навантажувачі.
  • Радіальні шини мають гнучкішу оболонку, за рахунок чого краща тепловіддача, швидше охолоджується, за рахунок меншої товщини стінки. Підвищений комфорт під час їзди. Завдяки кільком шарам сталевого брекера - більш ударостійкі та стійкі до випадкових порізів. За рахунок того, що стінка тонша, в шину закачується більший об'єм повітря, радіальні шини мають більшу несучу здатність, на 3 % вище витримують навантаження, ніж діагональні. Чудове зчеплення з дорогою, флотація та поліпшена паливна економічність.

Головне правильно визначити умови експлуатації, а буде це радіальна або діагональна - різниці немає.
У нас на сайті інтернет магазину "Маркет Колесо" представлені вантажні шини Тріангл радіальної конструкції.

Основні функції кожного компонента

Протектор

Це верхній шар шини, який стикається з поверхнею, з дорогою. Існують різні види протекторів, які залежно від потреб клієнта забезпечують: відмінне зчеплення, протиковзання та стійкість до кам'янистої поверхні. Різні види компаундів, а також суміші гуми відповідають вимогам різних умов експлуатації. <Тому при виборі шин, Вам потрібен виключно індивідуальний підхід і підбір спеціального компаунда або гуми для окремо взятих умов експлуатації.

Каркас

Важлива силова частина вантажної шини, забезпечує міцність і тримає тиск, що вища міцність, то більший тиск може нести колесо.

Бортове кільце

Виготовлено з міцних сталевих прутів, які пов'язують частину шини з диском. У діагональних шинах може бути не один пучок сталі, а в радіальних, виключно один пучок, при цьому він набагато міцніший, ніж у шинах діагональної конструкції.

Герметичний шар

Шар усередині шини, який складається з суміші бутилкаучуку і забезпечує збереження тиску в безкамерній шині.
Всі китайські вантажні шини можна переглянути тут.

← Предыдущая Следующая →